tirsdag 1. desember 2009

London





Mitt andre hjem er England, hvor store deler av min familie holder til. Blant annet min kjære kjære far. Han bor sammen med sin tvillingbror, Rob (ergo, min onkel) og hans kone, Dawn (ergo, min tante). Noen fantastiske mennesker som alltid tar meg imot med åpne armer hver gang jeg kommer. Nå som jeg er gravid vil det ikke bli like ofte at jeg kan komme på besøk, men jeg og min samboer har store planer om å komme på besøk før termin. På den måten kan han, som aldri har vært i england før, se London i tillegg til å besøke familien min. Min far har tidligere truffet min kjære halvdel, da han var i Norge sist og feiret jul med meg. Nå gleder jeg meg til å hilse på igjen, her er noen bilder fra sist tur i London :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar