fredag 20. november 2009

Latest..


Her er et bilde av pys, 6 mnd gammel allerede og matmors lille øyestein :) 

Nå har vi den glede av å meddele at vi skal ha barn, juni neste år, så nå blir det litt mindre bilder fremover som dere kanskje forstår. Jeg kommer nok til å fortsette å knipse, kan bare ikke ta på meg noen oppdrag. Kommer til å ta de jeg har til våren, men sier nok ikke ja til flere. Vet jeg nevnte i siste innlegg at jeg skulle på fotoklubb møte med den kjente fotografen Roy Mangersnes, men så langt kom jeg aldri desverre. Jeg ble nemlig stoppet av et stort steinras midt i veien på vei ned, så der ble det mye styr med tilkalling av veivesen og det som trengs for å få ryddet veien og så få alle bilister til å snu. Så jeg måtte desverre bare snu å kjøre hjem igjen. Neste Foto klubb møte blir juleavslutning og har iallefall tenkt å få med meg det med mindre det blir enda mer ras som stenger veien min til Vennesla... 

Jeg fortsette uansett med å publisere bilder, fremover, både nye og gamle :) Nå har til og med min kjære mann begynt å pusse opp rommet i kjellern, så kanskje det blir et studio der etterhvert. Det hadde jo vært kjempe spennende! 

xxx 

A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar